Update COVID-19

Illustration of the coronavirus created at the Centers for Disease Control and Prevention (CDC)

Sandoz werkwijze en contact i.v.m COVID-19

Vanwege de maatregelen om de verspreiding van COVID-19 tegen te gaan, vinden de meeste werkzaamheden van Sandoz medewerkers vanuit huis plaats. 

Geneesmiddelen beschikbaar
Om de continuïteit van medicijndistributie voor de Nederlandse patiënt te garanderen zijn in onze vestiging in Almere de medewerkers aanwezig die onmisbaar zijn voor de distributie en beschikbaarheid van onze geneesmiddelen. Onze front office, die uw orders ontvangt en verwerkt, is bemenst, evenals ons magazijn. Ook zijn er collega’s van onze afdeling QA aanwezig die onze geneesmiddelen vrijgeven voor de Nederlandse markt. 

Afspraak met uw accountmanager
Voorop staat dat wij ons houden aan de richtlijnen vanuit de overheid. In deze periode maken wij gebruik van digitale oplossingen om met u in contact te blijven. U kunt per mail of telefonisch een afspraak maken met uw vaste accountmanager. Wij helpen u graag. 

Wilt u een digitale afspraak maken en is uw e-mailadres bij ons nog niet bekend? Stuur dan een email naar [email protected] met vermelding van uw naam én locatie. Wij nemen dan contact met u op.

Het is ook mogelijk een fysieke afspraak te maken. Op uw verzoek of na uw instemming kan de accountmanager bij u langskomen. Uiteraard zullen onze accountmanagers bij elk bezoek de COVID-richtlijnen hanteren. 
 
Contact
Wij blijven bereikbaar op het telefoonnummer 036-5241600 of de bij u bekende mailadressen. Samen met u zorgen wij ervoor dat onze geneesmiddelen ook in COVID- tijden beschikbaar blijven voor uw patiënt. 

Meer informatie, zie ook:

https://www.zorgverlener.sandoz.nl/update-covid-19

https://www.novartis.com/news/coronavirus-disease-covid-19-update