Update COVID-19

Illustration of the coronavirus created at the Centers for Disease Control and Prevention (CDC)

Sandoz werkwijze en contact i.v.m COVID-19

Vanwege de verscherpte maatregelen om de verspreiding van COVID-19 tegen te gaan, is het kantoor van Sandoz direct gesloten en zullen werkzaamheden zoveel mogelijk vanuit huis plaatsvinden. 

Geneesmiddelen beschikbaar
Om de continuïteit van medicijndistributie voor de Nederlandse patiënt te garanderen zijn in onze vestiging in Almere alleen de medewerkers aanwezig die onmisbaar zijn voor de distributie en beschikbaarheid van onze geneesmiddelen. Onze front office, die uw orders ontvangt en verwerkt, blijft bemenst, evenals ons magazijn. Ook zijn er collega’s van onze afdeling QA aanwezig die onze geneesmiddelen vrijgeven voor de Nederlandse markt. 

Afspraak met uw accountmanager
Voorop staat dat wij ons houden aan de richtlijnen vanuit de overheid. Tijdens deze verscherpte maatregelen hebben wij passende digitale oplossingen om met u in contact te blijven. U kunt per mail of telefonische een afspraak maken met uw vaste accountmanager. Wij helpen u graag. 

Wilt u een digitale afspraak maken en is uw e-mailadres bij ons nog niet bekend? Stuur dan een email naar [email protected] met vermelding van uw naam én locatie. Wij nemen dan contact met u op.

Mocht een fysieke afspraak echt noodzakelijk zijn, dan is dat, afhankelijk van de regionale beperkingen,  onder voorwaarden mogelijk. Zo mogen de accountmanagers alleen op uw verzoek op afspraak langskomen en dit is 100% vrijwillig. Uiteraard zullen onze accountmanagers bij elk bezoek de COVID-richtlijnen streng hanteren en dat verwachten wij ook van u. 
 
Contact
Wij blijven bereikbaar op het telefoonnummer 036-5241600 of de bij u bekende mailadressen. Samen met u zorgen wij ervoor dat onze geneesmiddelen ook in COVID- tijden beschikbaar blijven voor uw patiënt. 

Meer informatie, zie ook:

https://www.zorgverlener.sandoz.nl/update-covid-19

https://www.novartis.com/news/coronavirus-disease-covid-19-update