Update COVID-19

Illustration of the coronavirus created at the Centers for Disease Control and Prevention (CDC)

Update 20 mei 2020

Eerder deze week berichtten wij er al over. En wij zijn verheugd nu te kunnen mededelen dat we een eerste stap nemen in de versoepeling van de Coronamaatregelen: Als u als klant een fysieke afspraak wilt maken met één van onze Sandoz accountmanagers, dan is dat vanaf vandaag weer mogelijk. Wat hebben we dat gemist! Juist in deze tijd willen we er voor u zijn. Om u zo goed mogelijk te helpen en samen goede zorg voor de patiënt mogelijk te maken. Daarbij is het wel zo prettig om even met elkaar aan tafel te zitten. Vanzelfsprekend zijn hier strikte voorwaarden aan verbonden. Zo mogen de accountmanagers alleen op uw verzoek op afspraak langskomen en is 100% vrijwillig. Uiteraard zullen zij bij elk bezoek de RIVM-maatregelen streng hanteren, maar wij verwachten ook dat onze klanten de RIVM-maatregelen kunt waarborgen. 
Wij hopen dat uw werkzaamheden het toelaten om een beetje terug te keren naar het ‘oude’. 
Wilt u een afspraak maken? Aarzel niet en bel gerust.
 


 

13 maart 2020

De veiligheid van patiënten, klanten en medewerkers is van groot belang voor Sandoz.

Om verspreiding van het COVID-19 virus te voorkomen, heeft Sandoz besloten dat er tot nadere instructie vanuit de overheid geen klanten meer bezocht worden en dat de werkzaamheden zoveel mogelijk vanuit huis plaatsvinden. Onze afspraken worden waar mogelijk omgezet naar virtuele of telefonische bijeenkomsten. 

Om de continuïteit van medicijndistributie in Nederland te garanderen zijn in onze vestiging in Almere alleen medewerkers aanwezig die een kritische rol hebben voor het ontvangen van orders, distribueren en vrijgeven van geneesmiddelen. 

Wij blijven bereikbaar op het telefoonnummer 036-5241600 of de bij u bekende emailadressen. 

Meer informatie, zie ook:

https://www.zorgverlener.sandoz.nl/update-covid-19

https://www.novartis.com/news/coronavirus-disease-covid-19-update